Aldri mer reisefeber.no !!

15.06.2011 - 19:56 9 kommentarer
Jeg har nå vært ei uke hos en kompis i sveits. Det har vært veldig kjekkt, men jeg har savna jentene mine litt.

Jeg fikk ikke så mye kos av kompisene som jeg er vant til med å få hjemme.. ;)  Ikke at det hadde vært helt det samme heller.

Men når vi bestilte billetter så brukte vi ei side som heter reisefeber.no, den virka helt ok, men skulle vise seg å være mindre nyttig enn en slikkepinne med diarésmak eller er rumpehull på albuen.

I løpet av oppholdet ringte de meg to ganger for å endre tidspunkt for hjemreisen. Hvordan de kan vite at om 4 dager kommer flyet ditt til å bli ca 7 timer forsinket uten å kunne gjøre noe med det er for så vidt rart, men de dreit seg ut når de først utsatte flyvningene våre med 7 timer, for så å flytte den første flygingen tilbake.

Det betydde at vi måtte vente 7 timer i Frankfurt, men likevel kjøre fra kompisen min 0300, det var jo helt uakseptabelt, så jeg ringte reisefeber.no og bad de om hjelp.

Etter mye problem med å finne er nummer å nå de på, fikk jeg snakke med Theres (ikke Therese) og fikk beskjed om at Theres hadde prøvd alt som gikk ann, og jeg måtte bare ta til takke med det flyet, for det var ingenting som gikk ann å bytte på. Alt annet var fullt og det var bare sånn det var

Jeg sa at det hørtes jo helt idiotisk ut, og at det burde jo gå ann å fikse, ved å gi oss de billettene vi hadde i utgangspunktet.

Det mente Theres at var helt umulig, og sa at det dessverre ikke gikk, og hun hadde prøvd alt og jeg måtte bare akseptere det.

Da sa jeg:

"Hvis jeg nå ringer til lufthansa, og klarer å fikse dette, så måtte jo det bety at reisefeber.no er helt ubrukelige og totalt verdiløse som selskap. Jeg betaler jo dere for å være min "reisearrangør" men om jeg fikser dette selv burde jo dere bare legge ned."

Theres sa at det måtte jeg bare gjøre, for hun hadde skaffet meg de beste billettene som gikk ann å få tak i.

En telefon til lufthansa viste hvor ubrukelige og inkompetente de var på reisefeber.no. Jeg snakket med ei kjempe hyggelig og hjelpsom dame der som etter å ha sjekket en ting med sin sjef, fikset alt for oss.

All ære til Lufthansa, og full skjærpings til reisefeber.no dere har mista en kunde i meg, og jeg håper alle som leser dette finner et annet sted å bestille reisen deres!

9 kommentarer

Ane Kooyman

15.06.2011 kl.20:01

Takk for tipset! Tipser videre til alle jeg kjenner ;)

15.06.2011 kl.20:07

flotters.. teite folk

15.06.2011 kl.20:07

flotters.. teite folk

O-ras91

04.06.2012 kl.14:18

Har problemer selv nå. Har betalt 12 000 kr for en flytur vi bestilte som skulle koste 4000 kr. det sto 4000 helt frem til vi trykket godkjenn bestilling. Da sto det plutselig på ordrebekreftelsen at vi hadde bestilt TO flyturer med sum 12 000. Har kontaktet reisefeber flere ganger. De bare feier oss bort, sier at det ikke er noe galt med nettsiden deres og at de ikke kommer til å svare på flere henvendelser, useriøst og frekt!

Hallgeir Gustavsen

12.06.2012 kl.09:33

Det er så jævla typisk. Jeg hater sånn som det der.

Ane Kooyman

15.06.2011 kl.20:01

Takk for tipset! Tipser videre til alle jeg kjenner ;)

Hallgeir Gustavsen

15.06.2011 kl.20:07

flotters.. teite folk

O-ras91

04.06.2012 kl.14:18

Har problemer selv nå. Har betalt 12 000 kr for en flytur vi bestilte som skulle koste 4000 kr. det sto 4000 helt frem til vi trykket godkjenn bestilling. Da sto det plutselig på ordrebekreftelsen at vi hadde bestilt TO flyturer med sum 12 000. Har kontaktet reisefeber flere ganger. De bare feier oss bort, sier at det ikke er noe galt med nettsiden deres og at de ikke kommer til å svare på flere henvendelser, useriøst og frekt!

Hallgeir Gustavsen

12.06.2012 kl.09:33

Det er så jævla typisk. Jeg hater sånn som det der.

Skriv en ny kommentar

Norske blogger Follow on Bloglovin
hits